Fællesspisning 14. april

Successen blev gentaget – stor tilslutning til årets 4. fællesspisning!

I januar kom Beboerforeningen i gang igen med fællesspisning – vi var 35 til en god gang “gammeldags” brunkål. I februar stod den på frikadeller og kartoffelsalat, da vi havde karneval, og i marts blev vi helt eksotiske – da spiste vi rice-taffel – dog ikke med pinde! I både februar og i marts var der omkring 35 deltagere.

Den 14. april bestod menuen af forloren skildpadde – alt var hjemmelavet – dog er jeg i tvivl om, hvorvidt sherryen var “hjemmebrændt” eller importeret fra Spanien! Antal deltagere rundede igen de 30, og denne gang var der også deltagelse af børn – de måtte dog “nøjes” med boller i karry!

DER ER IKKE NOGEN – der har meldt sig som kokke i maj måned, så næste fællesspisning ser ud til at blive 27. juni, hvor vi inviterer til “Jubilæums- og sommerfest” – det er 25 vår siden, at foreningen fik rådighed over huset på Lolle alle 11.

MEN MERE OM DETTE ARRANGEMENT SENERE!!!