Ny hjemmeside

Så fik Beboerhuset en ny og indbydende hjemmeside.

Pr. 1. oktober er den nye hjemmeside sat i drift, og vi håber, at vi hermed har fået en moderne og læsevenlig hjemmeside, som alle har mulighed for at finde rundt i!

En hjemmeside er et hurtigt og effektivt kommunikationsmiddel, men det kræver, at foreningen sørger for, at hjemmesiden ALTID er opdateret, OG at brugerne – medlemmerne og andre interesserede – vænner sig til at benytte hjemmesiden regelmæssigt – helst et par gange om ugen!

Beboerbladet, “flyers” og opslag er den måde foreningens ellers kan komme i kontakt med medlemmerne på, men alle disse “kommunikationsmidler” er besværlige, tidskrævende og dyre at benytte – DERFOR HÅBER VI, AT HJEMMESIDEN FREMOVER BLIVER DEN PRIMÆRE NYHEDSKILDE FOR GRÆNGE BEBOERFORENING!

Vi håber du vil tage godt imod den.

Mvh