Sommerfest 2015

Næsten “fuldt hus” til sommerfesten……..

Lørdag den 27. juni var vi 29 voksne og 6 børn, der fejrede sommerens komme – og 25-årsdagen for Beboerforeningens ibrugtagning af “Den gamle Skole” på Lolle alle til beboerhus.

Vi mødtes kl. 16.00 til velkomstdrink og til hyggesnak i haven – vejret var imod alle forudsigelser lunt og rart – regnen kom først sidst på aftenen, hvor mange skulle cykle hjem!

Der var lagt op til forskellige aktiviteter – kongespil, sækkevæddeløb, “sømislagning” mm – men det fristede kun børnene – de voksne havde rigeligt i at udveksle lokale nyheder o.l.!

Den store grill blev tændt med en ukrudtsbrænder – det var ret effektivt – og herefter var der mange kokke omkring grillen – se billederne!

Sommerhyggen fortsatte inde ved bordene, og næsten alle sange fra Beboerforeningens eget sanghæfte blev sunget – jo senere på aftenen, jo mere højlydt!

Kl. godt 22 var det tid til at slutte af – alle havde haft en god dag!

Klik på linket herunder for at se billederne!